Často kladené dotazy

Nejprve zjistěte IP adresu serveru, na kterém se Váš hosting nachází. Toto provedete v administraci (https://klient.hostone.cz), odkaz DNS záznamy. V části A záznamy naleznete příslušnou IP adresu.

V tuto chvíli musíte svému počítači říci, aby překládal Vaši doménu na IP adresu serveru, kde běží Váš hosting. Otevřete soubor hosts, v MS Windows je to c:\windows\system32\drivers\etc\hosts, v Linuxu /etc/hosts. Předpokládejme, že IP adresa serveru, na kterém běží Váš hosting je 1.2.3.4, potom do souboru vložte záznam 1.2.3.4 www.vasedomena.cz (toto proveďte i pro každou subdoménu, kterou chcete používat). Pod MS Windows musíte editor spustit jako administrátor, jinak nebudete moci soubor uložit.

Restartujte Váš prohlíčeč a zadejte Vaši doménu www.vasedomena.cz do adresního políčka. Stránka se Vám načte z Vašeho hostingu přesto, že ještě není převedená nebo registrovaná.

Zde naleznete údaje potřebné pro nastavení Vašeho mailového klienta pro přijímání i odesílání pošty.

Server pro příchozí poštu

IMAP (Internet Message Access Protocol)

Adresa: mail.hostone.cz
Port: 143 - nezabezpečené
993 - šifrované SSL

POP3 (Post Office Protocol Verze 3)

Adresa: mail.hostone.cz
Port: 110 - nezabezpečené
995 - šifrované SSL

Server pro odchozí poštu

SMTP (Simple Mail Transfer Protocol)

Adresa: mail.hostone.cz
Port: 25 - nezabezpečené
465 - šifrované SSL

Náš SMTP server vyžaduje autentifikaci.

Pokud chete mít doménu spravovanou u jiného registrátora, pak musíte u domény změnit NSSET na HOSTONE. Tím jste doménu nasměrovali k nám. Změna se může projevit až za několik hodin.